Den fjerde av dere løy
S1, E4: Mens Sinclair-søstrene forbereder seg på en stille feiring av nasjonaldagen, etterforsker Cadence en av "løgnerne" og avdekker minner fra fjorårets folkerike feiring. Mens Sinclair-søstrene kjempet om farens godkjennelse, navigerte "løgnerne" sine romantiske liv, og Ed overrasket Carrie. I nåtid oppdager Cadence en sjokkerende sannhet om en Løgner, noe som fører til en eksplosiv konfrontasjon.