Olivia og sexmytene Den store orgasme
S1, E4: Hva er mer naturlig enn å møtes til en kaffe og prate om tantra og orgasmer? Olivia og moren undersøker hva det handler om, og om det kan tilføye noe ekstra til sexlivet.