S5, E16: Sam får en overraskende gjenforening med Beatriz når artiklene hennes har gjort henne til et mål for en morderisk russisk spion. Michael må stole på Ansons profileringsevner for å spore opp russeren, og han må ta ham før han tar Sam og Beatriz.