S3, E3: Shirley blir involvert i en rettskamp med Alan når Ivan Tiggs utfordrer ektepakten hun har utarbeidet. Jeffrey og Denise avdekker inkriminerende bevis når de forbereder forsvaret til Scott Little. Denny Crane sitter fortsatt fastlåst med sitt "kortvokste" problem.