Étoile Det lille problemet
S1, E4: Premierekvelden er her! Jack håndterer danserdramaer, mens Geneviève forårsaker en internasjonal skandale. Det blir hett mellom Cheyenne og Gael, og Tobias og Gabin sliter med å få en forbindelse.