Lost Deus Ex Machina
S1, E19: Boone blir bekymret når Locke får fysiske problemer mens de prøver å finne en vei inn i den mystiske luken. I mellomtiden er Jack motvillig til å hjelpe når Sawyer opplever uutholdelig hodepine, og Michael og Jin sliter med å kommunisere mens de arbeider sammen på flåten.