Last Man Standing Ding Dong Ditch
S1, E19: Familien Baxter blir konstant vekket tidlig på morgenen av en ringepigger som ringer på dørklokken og stikker av. Når Mike får tak i tenåringsgutten, skader han seg, og faren til gutten som er en stor tilhenger av søksmål, forventer at Mike betaler legeregningen. Samtidig starter den arbeidende ettbarnsmoren Kristin på college.