Dinner at the Castellanos
S3, E15: Mindy har store nyheter å fortelle Danny, men akkurat idet hun skal til å fortelle ham det, dukker faren og halvsøsteren hans opp på uventet besøk. Hele gjengen blir invitert på pinlig familiemiddag.