S1, E6: Etter en sjokkerende eliminering er det bare tre komikere igjen i konkurransen. Klokken går, og finalen nærmer seg. To komikere møter hverandre i en siste kamp. Hvem får mestertittelen og premien på 500 000 svenske kroner til veldedighet?