Do Not Go Gentle
S3, E20: Alaric finner en uventet alliert som gir ham veiledning, mens Damon og Meredith (TORREY DeVITTO) pønsker ut det neste trekket. Bonnie ber Jamie (ROBERT RI'CHARD) på skolens 1920-tallsball etter forslag fra Caroline, og Elena ber Stefan. Caroline blir glad når Tyler dukker opp for å ta henne med storm, men Klaus blander seg inn. Situasjonen på ballet forverrer seg når Damon og Stefan oppdager at...