Lost D.O.C.
S3, E18: Etter å ha oppdaget at alle gravide kvinner hos “De Andre” døde før fødselen, lar en svært tilbakeholden Sun Juliet undersøke seg, noe som avslører identiteten til det ufødte barnets far. I mellomtiden lar Desmond en erkefiende hjelpe ham med å redde livet til en ny, mystisk øyboer.