Dokumentar som filmgren: Redux
S3, E8: Rektor Pelton filmer en oppdatert reklamefilm for Greendale, men produksjonen tar en helt uventet vending når han oppdager at en berømt tidligere elev er villig til å være med. Abed (Danny Pudi) bestemmer seg for å lage en dokumentar av det hele, mens Pierce (Chavy Chase) stenger seg inne i en innleid bobil i protest mot det lave budsjettet på prosjektet. Luis Guzman er med i en gjesterolle.