S1, E6: Grizzy oppdager tilfeldigvis at skogvokterens nye robotstøvsuger også gir behagelige ryggmassasjer. Men lemmingene bruker den nye duppeditten som en radiobil. Ingen vil rengjøre hytta, men alle vil ha robotstøvsugeren!