Dommen i ofrene
S10, E18: Med kun to døgn igjen før henrettelsen av seriemorderen Alex Rockwell, som Brennan og Booth fikk dømt, må Jeffersonian-teamet skynde seg for å bekrefte Brennans nye mistanke om at Rockwell ikke var ansvarlig for de forbrytelsene.