Don't Dream It's Over
S11, E16: En pasients tilstand starter en samtale mellom Richard og Maggie om Alzheimer. April og Jackson sliter med å gå tilbake til sine normale liv. Og Arizona står overfor realiteten av at Callie går videre. Meredith avslører sin største frykt om Derek.