S1, E2: Med et urokkelig prinsipp om aldri å dømme noen og en sterk tro på nye sjanser, har den legendariske Chiefs-treneren Andy Reid lent seg på familiebånd for å holde seg oppe gjennom seierens høydepunkter og de tragiske nedturene. Sesongen 2024 byr på både skader og nye tilskudd, noe som skaper store spørsmålstegn.