Frustrerte fruer Don't Look at Me
S2, E19: Carlos og Gabrielle får midlertidig foreldrerett for lille Lily, mens Brees far og stemor kommer til byen for å mekle mellom henne og Andrew. Susan innser at Karl er tilbake i livet hennes.