Grey's Anatomy Don't Stand So Close to Me
S3, E10: Visse hendelser setter Burkes og Cristinas forhold på prøve. Merediths halvsøster, Molly, blir tatt inn på sykehuset, og Mark og Derek må samarbeide når to veldig nære brødre trenger legehjelp.