Harlan Coben's Lazarus Don't Stop the Dance
S1, E4: Teamet etterforsker en klubb eid av en aksjemegler som tjente seg rik på Hapna. En av hans kollegaer er hackeren Dr. 909, som muligens bistår Skinner.