S1, E5: Gamache-parets jubileumsfeiring på det eksklusive Manoir Belleforet hotell avbrytes av at et lik blir oppdaget. Gamache tar med seg teamet, og sammen etterforsker de saken, som fokuserer på hotellets eiere - den dysfunksjonelle Marrow-familien - som drives av bitterhet og sjalusi. I mellomtida mottar Lacoste en overraskende telefon som gjør Blue Two-Rivers-saken helt åpen.