S1, E4: Anjana har hendene fulle med Amma, Kavya, en småbarnsbursdag og en rigid sjef. Varun går videre, men kan hun? Siddhi har kamerajenta i tankene, men er usikker på om hun kan ta neste steg. Samara og Umang tar treningen til neste nivå. Akanksha tar styringen og Damini mister kontrollen. Kan Kutta og Jeh være hennes redning?