The Mighty Nein En ørliten sjanse
S1, E1: Etter en eksplosjon ved grensen er Wildemount på randen av krig. Beauregard Lionett etterforsker åstedet for eksplosjonen og avdekker onde planer. Caleb Widogast finner en uventet alliert for å bryte seg inn i en magisk dyrebutikk.