S1, E3: Når det råtnende liket av den venezuelanske ambassadørens sønn blir funnet hengende i et tre på en eksklusiv privatskoles område, tilkalles dr. Temperance Brennan og agent Seeley Booth for å etterforske saken. Dødsårsaken er tilsynelatende selvmord, men både Brennan og Booth mistenker at dødsårsaken kan være en annen.