S5, E6: Michael må hjelpe CIA med å få tak i et våpen fra en voldelig serbisk bande. Som en del av planen går Sam undercover med en heroinlanger, men Sam blir overlatt til seg selv da CIA ikke er enig i metodene hans. Lauren Stamile er gjestestjerne.