S1, E6: Tragedien rammer, og saken ser ut til å være løst, men de løse endene vil ikke gi Jana eller hennes kolleger fred. Hun risikerer alt for å finne ut sannheten om barndommen sin, og vender tilbake til kilden til traumet sitt. Dette er en seksdelt serie med en ny episode som slippes hver fredag.