S1, E1: Den anerkjente advokaten Shiba Ryoma og den briljante svindleren Haruto slår seg sammen for å løse kompliserte rettssaker ved hjelp av uetiske metoder, samtidig som de sjonglerer med sine voksende følelser for hverandre.