S1, E1: Åtte andreklassinger ankommer college for å finne faren til en student på trappen til studentboligen sin: Den tidligere forbryteren Larry Ray. Ikke lenge etter blir Ray deres niende romkamerat – og lurer dem inn i en farlig kult.