Detroiters Episode 10
S1, E10: Tim og Sam oppdager at Chrysler-sjefen de kjørte på har hatt et forferdelig liv siden. Etter å ha spilt i en av guttas reklamer, vil Pistons legenden Rick Mahorn satse som skuespiller. Gjesterskuespillere: Jason Sudeikis og Rick Mahorn.