S3, E10: For å redde Abbie må Crane og Sophie kjempe mot en overnaturlig kraft som har Sleepy Hollows innbyggere som mål, mens Pandora og Den skjulte bare vokser seg sterkere. I mellomtiden, for å finne ut hva som egentlig skjedde med søsteren, treffer Jenny en gammel fiende: faren sin. Klarer heltene våre å løse den mest personlige saken så langt?