Mixed-ish Episode 11
S1, E11: I kjølvannet av Challenger-tragedien takler Rainbow og familien sorgen på forskjellige måter. Denise innser at livet er for kort, så hun sverger på at hun skal rette opp i alle feilene hun har gjort i livet.