NYPD Blue Episode 11
S9, E11: Kriminalbetjentene etterforsker to forskjellige mord på en collegestudent og en latinamerikansk kvinne. Sipowicz går etter Mrs. Hornbys forretningsadministrator. Haywood tar endelig en avgjørelse om graviditeten hennes.