Shake it Up Episode 14
S1, E14: Når Cece og Rocky gir råd via et nettshow på «Shake it Up, Chicago!»-nettsiden, tror de at de har fått Gunther til å ville flytte hjem til gamlelandet. Imens bestemmer Ty, Deuce og Flynn seg for å lage sin egen video – i zombiestil.