Life in Pieces Episode 15
S2, E15: Det blir en pinlig middag for Jen og Matt når de befinner seg alene uten Greg og Colleen. Lark låser med et uhell Greg og Jen ute, og Greg monterer et komplisert sikkerhetssystem i huset. Heather og Tim smugler vin inn på en skøytekonkurranse. John og Joan går med på et improvisert bryllup etter at Colleen nevner at hun er prest.