S3, E16: Owen reiser til Los Angeles for å konfrontere sin fremmedgjorte far og noen smertefulle barndomsminner. Wyatt gjør opprør og får Judd til å ta ham til familieranchen sin der et nødstilfelle bringer dem nærmere hverandre.