Mixed-ish Episode 17
S1, E17: Johnson-familien tar imot en afrikansk-amerikansk familie som akkurat har flyttet til det ganske hvite nabolaget. Santamonica kommer ikke over ens med de nye naboenes datter, før hun blir aggressiv i holdningen.