The Simpsons Episode 18
S6, E18: Filmkritikeren Jay Sherman kommer til Springfield for en lokal filmfestival. Oppføringene inkluderer overprodusert propaganda fra Mr. Burns og Homers favoritt, Moleman som blir truffet i skrittet av en fotball.