Black-ish Episode 19
S5, E19: Jack kommer stadig i trøbbel, så Dre er foreldrevakt ved skoleballet for å holde et øye med ham. Junior krangler med kjæresten etter at hun synes han bruker for mye tid på å ta seg av Devante.