S1, E2: Når Jimmy kommer tilbake på jobb, ansetter han Sabrinas fetter, Shelley (gjestestjerne Kate Micucci) –alias «Dead Tooth» – til å sitte barnevakt for Hope. I mellomtiden prøver Burt å få Virginia til å slutte å røyke.