S1, E2: Livet er vanskelig nok for en utvekslingsstudent på en ny skole, men som den eneste jordboeren på en romvesenskole, er hovedpersonen i denne fantastifulle historien den ultimate outsideren, og må vise hva hun er verdt for å bli akseptert av hennes nye uvanlige klassekamerater.