S4, E2: For å imponere en potensiell surrogatmor må Colleen og Greg konkurrere med et rikt og oppblåst par. Jens svangerskap tærer på Greg. Heather lar John ta æren for husvasken mens Joan kommer seg etter en kneoperasjon. Tim arrangerer at Tyler kan spille inn en demo i studioet til en venn.