S1, E2: Lavanyas mor planter foten i den sjampanjefylte munnen sin foran Rishabh sine veganske foreldre. Noe som tvinger dem til å fremskynde bryllupet. Arjun inviterer gjengen til en stor fest hvor Preet finner seg en filmstjerne med en ekstra K i navnet. Shahid finner seg ikke på gjestelisten. Nye elskere sliter med å finne plass i storbyen, men finner et eventyr istedenfor.