S3, E2: Jules spør både Ellie og Laurie om å være “co-forlovere” fordi hun ikke vil såre noens følelser; Grayson forsøker på en formell måte å be faren til Jules, Chick, om hånden hennes, men Chick bestemmer seg for å ha det litt gøy på Graysons bekostning.