S2, E2: Etter press fra Beau prøver Mike og Rio å friske opp kjærlighetslivet. I mellomtiden sliter Constance og Rudy med hvordan de skal avsløre forholdet sitt til Constances sønn Brandon, spilt av Langston Kerman, når han kommer tilbake til Bucksnort etter militærtjenesten.