S6, E2: Etter et jevnt løp og et sjokkerende valgresultat, viser tilbakeblikk hva som skjedde under kampanjen, og hvor langt Olivia var villig til å gå for å vinne. Imens står Fitz og Abby overfor en enestående nasjonal krise, og gladiatorene er fast bestemt på å få svar.