S1, E21: Selv når Licalsi tilstår å ha skutt Angelo Marino og sjåføren hans, blir Martinez tvunget til å skyte en rasende mann som retter et våpen mot Medavoy mens de sitter fast i trafikken. Etter å ha innsett at han trenger profesjonell hjelp, går Sipowicz endelig på et møte i Anonyme Alkoholikere.