Cougar Town Episode 22
S1, E22: Jules og Grayson vurderer tanken på å bli venner med fordeler. Samtidig ansetter Andy en barnepike for Ellie, og Travis nyter godt av Bobbys utradisjonelle planer om å tjene litt ekstra penger.