S7, E23: Rose har ikke gått på gjenforeningsfestene for klassen, og Blanche overbeviser henne om at de skal dra som klassevenninner. Når de er der, krones Dorothy til ballets dronning, som Cindy Lou Peoples. Men gleden får en brå slutt når Rose kollapser og blir hjerteoperert i hui og hast.