Hulk og KNUS-agentene Episode 3
S1, E3: Når Leader stjeler Iron Mans Hulkbuster-drakter for å ødelegge KNUS-agentene, må teamet og Iron Man lære seg å stole på hverandre og samarbeide for å beseire Leader.