S1, E3: For å bli kvitt sitt gamle kallenavn, “Short Shorts”, prøver Mike å imponere Coffee Boys ved å bevise at han er en “ekte bonde”. Imens får Rio endelig Constance til å åpne seg opp for henne, og hun oppdager at Constance er tiltrukket av Rudy.