Cougar Town Episode 3
S2, E3: Jules er ensom nå som Travis er på college, og hun gir all sin oppmerksomhet til Grayson. Men Grayson liker ikke all oppmerksomheten, og oppfordrer Jules til å starte et nabovern for å beskytte nabolaget; Travis prøver å finne sin identitet på college, og Ellie blir venninne med Stans barnepike.